Badeværelserne er et hjems sande Underachievers

Forskning viser amerikanerne er langsomme til at investere i store badeværelse remodels, men nye produkter kan forbedre en eksisterende badekar
(ARA) – at dømme efter utal af magasiner, udsmykning shows og how-to bøger, at angribe den gennemsnitlige boligejer er det let at tro, at amerikanerne bor i skødet på toilet luksus. Det er en verden af forgyldt, klo-footed opblødning bøtter, særlige damp brusere og enorme, dobbelt vask forfængelighed i alles hjem men yours, højre?
Forkert. Mens nye hjem bygherrer og udviklere kender og give, hvad folk virkelig ønsker i badet, husejere har en tendens til at være pinligt langsom om at opgradere deres eksisterende bade.
Førende VVS-armatur og tilbehør producent Moen Inc., som også er en førende forsker i tendenser i forbindelse med køkkener og bad, siger dens data viser, at de fleste amerikanere har masser af arbejde at gøre, hvis de er til at fange med den ideelle badeværelse.
For eksempel har kun 14 procent af amerikanske hjem master badeværelser et fritstående badekar og separat brusekabine. Der sammenlignes med (skønnet) 98 procent af de badeværelser vist i den gennemsnitlige hjemme-udsmykning magasin! Men det er ikke underligt–mere end halvdelen af boligejerne rapporterer, at deres mester bad er mindre end 75 kvadratfod i størrelse.
Ligeledes, bruseren mere end halvdelen af os hver morgen ikke bag en dekorativ ætset glasdør eller en marmor dividere væg, men bag den fælles badeforhæng. Du vil ikke se mange af dem, der reklameres for i den seneste udgave af “Dream bade.”
Alt for ofte badeværelset spiller andenviolin i forhold til køkkenet når vi skal prioritere hjem renoveringsprojekter, ifølge Wanda Jankowski, redaktør af køkken & bad Business magasin. “Køkkenet har bevaret og endda bygget på sin position som omdrejningspunktet i hjemmet og et center for både socialisering og funktion. Men den master badeværelse er stadig fast i sine hygiejnisk rolle og forbliver en privat bolig, der ikke får så mange muligheder for at imponere besøgende gæster,”sagde Jankowski. Par, der med det faktum, at et badeværelse Renovering kan være næsten som involveret og dyrt som et køkken makeover og du har makings for tøven hos ellers samvittighedsfuld boligejere.
Forskning afslører badeværelse “Sandheden”
MOENS forskning viser, at badet er afgjort bag gange. Faktisk er der en god chance for, at en mester badeværelse vil have en gammeldags kombination brusebad og karbad–en 72 procent chance hvis hjem er mere end 20 år gammel. Der er stadig en 62 procent chance for at finde en badekar og bruser i en 11 – til 20 – årige hjem.
Selv folk på Møn blev en smule overrasket over nogle af de resultater, deres forskning dukkede op, når selskabet for nylig gennemført en “badeværelse lager” undersøgelse, der fandt en dybdegående kig på badeværelserne i mere end 2.400 kr. boligejere.
Ifølge Jack Suvak, Moen direktør for forbrugeren og handel forskning, Virksomheden beskæftiger sig så meget med nybyggeri eller professionelle kilder til remodeling, det kan få en lidt skæv opfattelse af hvad der er virkelig derude i folks hjem. “Denne form for forskning er godt for os, fordi det minder os om, hvad folk har i deres eksisterende boliger– og det giver os en bedre idé om, hvad slags ting professionel remodelers og gør-det-selv får brug for i fremtiden,” sagde Suvak.
Nyskabelser til eksisterende badeværelser
Tak til dels til at forske i hvad folk ønsker, og hvad de vil bruge, Moen har indførte produkter, der vil gøre mest muligt ud af et eksisterende badeværelse. For eksempel, forvandler dens Revolution massere brusehoved økonomisk en eksisterende brusekabine til en personlige massør.
Ideen til dette produkt blev født ud af omfattende forskning med forbrugerne, herunder foretage dybdegående interviews med folk, der holdt dagbøger af deres bruse vaner, landmåling shoppere i brusehovedet midtergangen, og faktisk videooptagelser folks brusebad rutiner (med tilladelse, selvfølgelig).
Fordi Revolution brusehovedet kan føjes til en eksisterende brusearm, er dette produkt det perfekte supplement til forbrugere, der ønsker noget anderledes i deres bade men ikke har plads (eller budget) til en komplet remodel. Revolution spins, snoninger og hvirvler vand til fænomenale dækning og en unik bruse oplevelse.
En anden nylig Moen introduktion, M * PAGTEN ventil, blev oprettet for den forbruger, der konstant ønsker forandring og en opdateret look. Denne ventil, når det er installeret, giver mulighed for nem hane changeouts til nye trim fra over vasken. Changeouts maler kan udføres lige så let i bruseren ved at fjerne trim uden at skulle gå bag væggen. Og det nye udseende kan også overføres til tilbehør. På denne måde kan forbrugerne nemt ændre udseendet af deres bad i blot et par minutter–uden en stor udgift.
“Verden er meget stressende dag og badeprodukter kan hjælpe dig med at de-stress og tilbyde dig en bedre livskvalitet,” siger Jankowski. Hun tilføjer, at badeværelse makeovers kan øge værdien af hjem til både sin nuværende ejere samt potentielle fremtidige købere.
Så hvis du kigger gennem en af dine favorit home-forbedring magasiner ønsker du havde et badeværelse som dem inde, tag et fersk kig på produkter i øjeblikket på markedet, der kan opdatere dine eksisterende badekar. Kigge efter produkter, der kan give luksus fordele og godt udseende for yderligere at forbedre kvaliteten af dit liv, samt værdien af dit hjem.
For mere information om produkter eller remodeling projekter, kontakte Moen Incorporated på 25300 Al Moen drev, North Olmsted, Ohio 44070-8022, call toll gratis 1-800-Køb MOEN (1-800-289-6636) eller besøge sin hjemmeside på www.moen.com.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *